.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث مقبره شهدای گمنام کلاردشت در هاله ای از ابهام
علیرغم دستور مسئولان ارشد استان مبنی بر احداث مقبره شهدای گمنام در کلاردشت با گذشت 18 ماه هنوز اقدامی عملی در این مورد صورت نگرفته است...

علیرغم دستور مسئولان ارشد استان مبنی بر احداث مقبره شهدای گمنام در کلاردشت با گذشت 18 ماه هنوز اقدامی عملی در این مورد صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از کلاردشت، مراسم خاکسپاری شهدای گمنام کلاردشت اسفندماه 88 با استقبال بی نظیر مردم منطقه برگزاری و در مزاری به این نام تدفین صورت گرفته است.

در روزهای آغازین تدفین این شهدای والامقام، با دستور مسئولان ارشد استانی مقرر شد طرحی تهیه تا مقبره ای در خور شان این شهیدان ایجاد شود.




سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران نیز با دستور به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تاکید کرد تا در روند احداث مقبره شهدای گمنام کلاردشت اهتمام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران نیز در بازدیدهای دوره ای خواستار تسریع در تهیه طرح و اجرای این پروژه مقدس شدند.

نکته اساسی و مهم این است که با گذشت 18 ماه از دستور مدیریت ارشد استان و تاکیدات دوره ای مدیران ستادی زیرمجموعه، هیچگونه اقدام عملی برای تحقق این مهم صورت نگرفته و این مزار مظلوم واقع شده است.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه کلاردشت نیز در آخرین اخطار خود اعلام کرد: اگر مسئولان استان ارزشهای دفاع مقدس را فراموش کرده، امیدواریم مسئولان متولی حفظ ارزشهای دفاع مقدس در بازسازی و ایجاد مقبره شهدای گمنام کلاردشت جدیت بیشتری داشته باشند.

مازندران در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لطفی 1 شهريور 1390
مسئولین فقط بلدند به بـابــل و ساری رسیدگی کنند و ما غرب استانی ها هممون...............
کل استان خلاصه شده تو بـابــل _ ساری ، بعد میگن چرا ساز رفتن میزنید؟
نا شناس 2 شهريور 1390
اهاي مسعولين - - - -لازم به ياداوريست اين شهدا كساني هستند كه رفتند تا ناموس و دين و خاك كشورمان را از دست ما نگيرند شما پشت ماشينهاي انچنا ني با شيشهاي دودي حق داريد نبينيد و سهل انگار باشيد اقاي استاندار مگر خوابي بلند شو و پيگيري كن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.